Wróć do spisu treści

Umów się na spotkanie z klientem

Skuteczny sposób na umówienie spotkania z klientem polega na rozmowie z nim o atrakcyjności podesłanej przez Ciebie oferty. Jeśli wysłałeś ofertę klientowi, najlepiej, żebyś jeszcze tego samego dnia zadzwonił/a do niego, żeby porozmawiać o samych szczegółach oferty oraz o ewentualnej nowej propozycji nieruchomości.  Jeśli masz możliwość rozmawiać z klientem gdy ogląda właśnie ofertę przygotowaną przez Ciebie, jest to idealny moment, żeby umówić się z klientem na spotkanie albo prezentacje. Mamy wtedy pewność, że klient jest skupiony na przeglądaniu oferty. Składając propozycję spotkania klientowi, dowiemy się czy jest dyspozycyjny, czy oferta zaciekawiła go wystarczająco, czy dobrze zbadaliśmy jego potrzeby.

 

Dzwoniąc w innym terminie i miejscu dla klienta, może nas poprosić o oddzwonienie. Może powiedzieć, że podesłana propozycja nie spełnia jego wymagań.  Co zdecydowanie utrudni nam uzyskanie dodatkowych informacji od klienta o jego potrzebach i odczuciach co do podesłanej oferty.

Jeśli zadzwonimy klika dni po podesłaniu oferty, klient może już nic nie pamiętać. Dlatego skutecznym sposobem na umawianie spotkań z klientem są telefony tego samego dnia po podesłaniu oferty oraz rozmowa o podesłanych propozycjach w trakcje jej przeglądania.


Wróć do spisu treści

Zobacz jak wiele zyskasz

Dzięki wykorzystaniu technologii OfertoDom w codziennej pracy

Odpowiadaj szybciej
Dzięki ofertodom będziesz w stanie znacznie szybciej przygotować listę ofert dla klienta.
Umawiaj więcej spotkań
Sprawnie komunikując się z klientem bez problemu umówisz się na spotkanie w jego wymarzonej nieruchomości.
Zamykaj więcej sprzedaży
Będąc krok przed konkurencją zamkniesz znacznie więcej sprzedaży, w krótszym czasie.