T
Wróć do spisu treści

Jak skutecznie potwierdzić otrzymanie oferty przez klienta

Pamiętaj, że same wysyłanie ofert klientowi nie doprowadzi do finalizacji sprzedaży czy też najmu. To po Twojej stronie jest wykonanie kontaktu, zbudowanie relacji i ocieplenie tego kontaktu w taki sposób, żeby klient chciał się z Tobą spotkać. Możesz skorzystać z jednego z naszych sprawdzonych sposobów na ocieplenie kontaktu zaraz po wysłaniu klientowi propozycji nieruchomości.

Zadbaj o to, żeby Twoja propozycja nieruchomości była ciekawa i zróżnicowana. Unikaj wysyłania nie z edytowanego opisu nieruchomości. Klient, który jest potencjalnie zainteresowany, jeśli się zaciekawi będzie dokładnie analizował wszystkie szczegóły oferty.

Jeśli wiesz, że masz mało czasu na przygotowanie oferty, a zależy Ci na kontakcie z klientem już teraz to usuń cały opis, który został pobrany wraz z ofertą. Skorzystaj z jednej z naszych   propozycji opisów ułatwiających nawiązanie kontaktu z klientem. Przygotujemy je w kolejnym poradniku.

Na tym etapie wystarczy, że usuniesz cały opis, jeśli nie masz czasu na dokładne analizowanie treści. Przygotuj ciekawą wiadomość skierowaną bezpośrednio do klienta. Poproś go o opinie w tym opisie oraz zapytaj się czy w dobrym kierunku z przygotowaniami oferty zmierzasz.

Szczere zainteresowanie klientem i chęć pomocy bardzo pomaga w zbudowaniu relacji.

 

Potwierdź ofertę pytając się o opinię

 

Potwierdź otrzymanie oferty przez klienta pytając się o jego opinię. Zapytaj się co sądzi o konkretnej nieruchomości, która Twoim zdaniem jest najlepszą opcją dla niego. Dopytaj się wtedy, które parametry mogą zostać zmienione, a które powinno zostać sztywno ustalone. Zawsze zaproponuj klientowi możliwość oglądania nieruchomości przy wysłaniu propozycji ofert. Uzyskasz informacje w wysłane przez Ciebie oferty w ogóle go zainteresowały.

 

 

 

 


Wróć do spisu treści

Zobacz jak wiele zyskasz

Dzięki wykorzystaniu technologii OfertoDom w codziennej pracy

Odpowiadaj szybciej
Dzięki ofertodom będziesz w stanie znacznie szybciej przygotować listę ofert dla klienta.
Umawiaj więcej spotkań
Sprawnie komunikując się z klientem bez problemu umówisz się na spotkanie w jego wymarzonej nieruchomości.
Zamykaj więcej sprzedaży
Będąc krok przed konkurencją zamkniesz znacznie więcej sprzedaży, w krótszym czasie.